top of page

Pulchra Morte - The Serpent's Choir inclusief oa mijn backing vocals

Normaal gesproken zou ik hier inderdaad niet over metal schrijven, maar dat op DutchMetalManiac doen. Echter doe ik dat nu hier omdat ik persoonlijk heb bijgedragen aan dit nummer, samen met vele anderen. Namelijk in de vorm van de backing vocals.


Meer over Pulchra Morte en dit nummer kun je vinden op hun website, Facebook, Instagram, Twitter en op BrooklynVegan waar de single in premiere ging.


Hieronder kun je naar The Serpent's Choir luisteren.


Recente blogposts

Alles weergeven

#GeenDorHout

Een mens is een mens en eenieder is waardevol op een eigen manier, althans dat is hoe ik erover denk. Hoe erg ik het dan ook met de mensen die hier anders over denken oneens ben, ook zij zijn waardev

Verhaal: Personage-handeling Karel Ernst

Hier is weer een (stukje van een) verhaal, opnieuw geschreven voor een huiswerkopdracht van een schrijfcursus. Een personage-handeling dit keer. Langzaam kwam Karel Ernst de trap van het appartementen

bottom of page